Aktualności : ArtexIT - specjaliści od wdrożeń IT

AktualnościKolektory ręczne

2015-09-24
Firma Artex IT posiada specjalistyczne rozwiązania dostosowywane do indywidualnych wymagań firm mięsnych na bazie bogatej wiedzy i wieloletnich doświadczeń w zakresie tworzenia nowoczesnych aplikacji przyśpieszających rozwój technologiczny przedsiębiorstw.

Zaledwie kilka miesięcy temu firma stworzyła aplikację, której celem jest realizacja zamówień od odbiorców / zamówień wewnętrznych (minimalizacja czasu realizacji) za pośrednictwem urządzenia zewnętrznego. Przykładem wspomnianego urządzenia jest kolektor Motorola WT41N0-T2H27ER (z systemem operacyjnym Windows Embedded Compact 7) z czytnikiem dwupierścieniowym 2D ze spustem i adapterem do terminala Motorola WT41N0 RS507-IM20000CTWR.

 Oprogramowanie znajduje szerokie zastosowanie w firmach z branży sprzedaży towarów zaetykietowanych z kodem kreskowym stało / zmiennowagowym bądź sztukowym z możliwością rejestracji wagi ręcznie (waga odczytana z wagi elektronicznej i ręcznie odnotowana w programie). Atutem systemu proponowanego przez firmę Artex IT jest wielowątkowe zastosowanie dla branży mięsnej, jak i spożywczej. Całkowity proces realizacji zamówień przez kolektor jest bardzo szybki (minimalizacja zasobów pracy ludzkiej do 50%). Aplikacja jest zintegrowana z głównym systemem operacyjnym jakim jest Streamsoft Prestiż.

System umożliwia pracownikowi wybór zamówienia do realizacji z datą dostawy na dzień dzisiejszy, jak również na kolejne dni. Pracownik biurowy ma możliwość skategoryzowania zamówienia jako „Pilne” – trafia ono jako pierwsze na liście do realizacji przez magazyniera.

Pracownik magazynu sprawnie przemieszcza się pomiędzy półkami z towarem (pozycje w zamówieniu ułożone są chronologicznie względem miejsca składowania na magazynie) kompletując zamówienie na podstawie dostępnych w aplikacji danych takich jak:

1.      numer zamówienia;

2.      nazwa odbiorcy;

3.      kartoteki z zamówienia (nazwa towaru, ilość zamówiona, JM, ilość zrealizowana, uwaga do pozycji);

4.      ilość pojemników (możliwość dodania pojemników zamówienia w każdym momencie kompletacji pod jednym z przycisków funkcyjnych (F3));

5.      trasa (nazwa pobrana z danych kontrahenta w programie Streamsoft Prestiż; możliwość ręcznego uzupełnienia danej na zamówieniu od odbiorcy przez pracownika biurowego);

6.      uwaga do pozycji;

7.      stan na magazynie wskazanej kartoteki.

Rozładowanie baterii kolektora, zanik sieci WiFi czy też utracenie połączenia z serwerem nie powoduje, iż aplikacja traci dotychczasowy stan realizacji zamówienia – rejestr działań do ostatniej pozycji przeważonej, czy też ostatniego wykonanego działania). Pracownik magazynu ponownie uruchamia aplikację, wybiera wcześniej realizowane zamówienie, kontynuując proces realizacji zamówienia. 

 Eksport danych zatwierdzonego zamówienia, jest przekazywany do systemu operacyjnego Streamsoft Prestiż. Rezultatem poboru danych jest dokument końcowy – magazynowy lub sprzedażowy.

 

Masz pytania, jesteś zainteresowany ofertą

ARTEX IT Artur Gregorczyk

Biuro: 
ul. Podmiejska 6a, 26-600 Radom
e-mail: biuro@artexit.pl

Tel.:  48 48 385 13 75
Fax : 48 385 13 75 wew. 27

Oferty i zapytania:
Tel. : 48 385 13 75 wew. 26

więcej

Pomoc zdalna

Klienci
którzy nam zaufali

Zobacz dlaczego warto zaufać specjalistom

Biuro: ul. Struga 60, 26-600 Radom

copyright © 2014 www.artexit.pl

projekt i wykonanie: www.zaginionestudio.pl